CERC UBB 2015-2016        CERC UTCN 2015        

vineri, 20 mai 2011

Vizită UBB


"Luni, 23.05.2011 vom realiza o vizită la Departamentul de Informatică, Facultatea de Matematică şi Informatică, UBB. Vă rog să vă anunţaţi toţi colegii din clasă. Cei interesaţi vă rog să lăsaţi un comentariu sau un offline. Plecarea se va face de la şcoală în mod organizat. Ne întâlnim la laboratorul de informatică la orele 1000."



Aşa a sunat anunţul la finalul săptămânii premergătoare vizitei. Cu mic cu mare s-au strâns 14 absolvenţi din clasa XII A şi împreună ne-am deplasat în zona campusului universitar. Am fost primiţi cu braţele deschise, gazda noastră fiind lect. dr. Darius Bufnea; cu bucurie în suflet menţionăm că este la rândul său un absolvent al liceului nostru, aşadar am fost primiţi "în familie". Am discutat despre metodologia de admitere, programa şcolară, atmosfera din campusul universitar, perspective de dezvoltare profesională, credibilitatea în rândul angajatorilor, facilităţi, sistemul de credite etc. Nu am putut pleca fără să vedem un nod de reţea, iar pe scaunele din laborator majoritatea au trăit, în avans, emoţiile primului examen practic. Doresc pe această cale, mult succes tuturor celor care vor urma cursurile acestei facultăţi şi nu numai.
prof. Edmond Butyka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu